måndag 22 mars 2010

Ny blogg, bekant material

Hej hopp!

Jag orkade inte se min trassliga blogg längre. Den ligger kvar, målet med den var att skapa mer plats på internet för Kittyböckerna på svenska. Kanske var det saknaden efter våren som drev fram detta nya? Jag vet inte. Just nu när jag skriver detta inlägg är det lite blommor i bakgrunden och headern är också blommig. Nu måste våren komma! Än så länge är det gamla blogginlägg du kan läsa, en del av dem tycker jag om. Jag brukar själv slå upp receptet på Lemon Curd här på bloggen.

Jag vet fortfarande inte vad jag vill att bloggen ska heta. Antagligen Anna får vara arbetsnamnet, sådana brukar väl ofta bli permanentade va?? :D Har du något bloggnamn som du tror skulle passa mig som handsken så får du jättegärna säga till. Nu ska jag sprätta runt lite på nätet och läsa igenom min examinerande uppgift.

Tjipp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna =) Superkul att du bloggar igen =) Kram jess