torsdag 9 september 2010

Favoriter i bloggosfären

Jag vet inte hur du brukar surfa runt men jag surfar i stort sett bara hos de jag jämnt surfar förbi. Min stadiga lista är rätt konstant. Kanske lite för konstant? Men jag tar gärna emot tips på bloggar som är stimulerande, inspirerande eller peppande.

Jag vill tipsa om några bloggar som jag ivrigt läser och läser just nu.

Mitt hem och jag är en blogg som skrivs av Madeleine. Hon har gett mig mycket inspiration till mitt fotograferande och en allmän kick i baken när det gäller att ta tag i projekt och pyssel.

Fröken Karin skrivs av Karin i Jämtland. Jag minns inte alls hur jag hittade dit men jag tror jag fastnade för att hon skrev om Frösön, ön i Storsjön.

Mönsterarkivet ramlade jag in på via google readers rekommendation. Och gudars vad många inspirerande tips det finns där!

Har du några tips att dela med dig av?

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Åå tack så mycket!!! =)

Jag läser Underbara Clara, men det gör du också va?
Sen gillar jag verkligen Tusen ideér och en fröken, hon finns på min lista på bloggen som jag uppdaterar alltför sällan, ja aldrig i princip.

Angående ditt fotograferande, jag tycker du har utvecklats enormt. Bilderna är jätte fina och det menar jag verkligen!!!

Kram kram
Madde med den otroligt vackra utsikten varje morgon =P

Anna Eleonor sa...

Tack för tipset och stort tack för de fina orden om mitt fotograferande!