fredag 3 september 2010

Heja fredag!

I dag har jag skummat igenom drivor av avhandlingstitlar och letat inspiration. Nu kanske jag har några teman och då kan jag ju bolla idéer med herr lärare. Sen lämnade jag i väg en bok i bookcrossing. De jag lämnade i väg i går var borta...hoppas att det är någon som läser dom så att de inte bara slängts bort. Bibblanboken är tillbakalämnad och studieförsäkran ivägskickad.

Det bästa idag hittills var nog i alla fall skogspromenaden med gott sällskap. Jag blev alldeles mors-lilla-Olle-röd om kinderna och vi gick ca 1 timme.

Efter några turer hit och dit lämnade jag tillslut Myrorna med den randiga stortröjan. Nu tror jag att jag ska leta rätt på ett par jeansleggings. De passar nog bäst till detta. Jag kan även tänka mig strumpbyxor och en kort tajt svart kjol. Och visst behövs en stor snygg väska över axeln. ;) Med från Myrorna följde även en svart kjol i typ pennkjolsmodell. Dessvärre går det nog inte att cykla i den...jag får prova en sväng här utanför huset.

Tröjans färger, så nära verklig färg det går. Ursäkta att den blev stor.
Dumma blogger låter mig inte ändra när jag valt.
I kväll ska jag baka bröd har jag tänkt. Med fil och vad vi har i skåpen. Vad ska du göra?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som skitsnygga klädkombinationer =) Du är ju visst bra på det här med kläder =) Kram till dej, jess

Anna Eleonor sa...

Tack Jess! Vi får se hur det blir. Du får i alla fall se.