fredag 10 september 2010

Vad är det där?

Armatur lik det man ser av flygmotorturbin?
Titta vilken fräck armatur de har i en del av skolan. Visst påminner det lite om det man ser av en flygmotorturbin? Om det heter så vet jag inte, men du kanske förstår vad jag menar?

I helgen ska vi plocka äpplen om allt går som det ska. Sen blir det mos och kaka och klyftor till paj. Det är idén det. Nästa vecka kommer ett sticktips som du fixar på en timma och kanske också ett annat pysseltips som tar en timma. Och så ska jag visa något unikt från tvålhyllan i affären. Det låter väl spännande va?! :)

Vad ska du göra i helgen?

Varma hälsningar från mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott me kaka o paj=)kram jas

Anna Eleonor sa...

Ja jag har stora förhoppningar! Mums! :D

Madeleine Berglund sa...

Hej!!!

Det ser ut som en...fläkt...typ..

Jag ska ju som sagt träffa bloggaren Maria i helgen, ska bli jätte kul. Sen ska jag nog baka dina muffins och fota. =)

Mm, du ska ha en äppelhelg, härligt. Äppelmos är ju såååååå gott. Mums!!!

Ha en mysig fredagskväll!

Kram Madeleine