tisdag 14 juni 2011

Sushi - vegetariska bitar

Jag skrev ju om sushi för en tid sedan. I fredags när jag skickat in uppsatsen ville jag fira lite och gick till sushi-restaurangen. Jag frågade vilka vegetariska bitar de hade och det var avocado, tofu, omelett och rulle med gurka, paprika och något mer (tofu?). Jag beställde en av varje varav rullen blir minst tre bitar. Och det var gott!!!
Avocado, tofu, omelett, vegetariska rullar
Jag glömde bort mig med närgränsen på mobilen, men jag vill ändå visa hur de ser ut. Den med tofu är lite sötaktig. Sen hade de lagt dit lite "sallad" och det tror jag är något nytt för det här stället. Den skymtar som lite grönt bakom ena rullen. Sushi Yang i Eskilstuna.

Bra mycket bättre vegetariska alternativ än där jag åt i Stockholm. Det var ju ett skämt.

Inga kommentarer: