måndag 30 augusti 2010

Tillbaka till studierna

Oj oj oj. Denna sommar bara rann i väg. I dag är det dags att börja studierna igen. Det blir nog ett helt annat tempo än jag haft hittills. Detta år blir nog en bra övning för mig på många sätt och vis. Att prioritera. Att ta hand om mig själv. Att välja glädjande och stimulerande saker. Allt för att orka det jag vill orka.

Universitetet i Karlovasi på Samos
Universitetet på bilden är inte mitt lärosäte, men väl det som finns på Samos i den grekiska övärlden. Det är ett universitet med matematik och teknik på schemat. Pythagoras höll till på ön så det känns väl som ett självklart val? Vi hörs!

P.s du hejjar väl på mig?

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Klart jag hejar på Dig!!! Heja heja =)

Ja, jag vet inte riktigt vad jag kan förändra på bloggen. Jag trodde jag skulle få fler tips. Men jag är absolut öppen för förändring. =)

Kram Madde

Anna Eleonor sa...

Tack Madeleine!

Anonym sa...

Det låter bra gumman att du ska ta hand om dig själv! Heja heja =) Mysigt universitet =) Kram jes