tisdag 4 januari 2011

Är du registrerad på nyligen.se?

Är du registrerad på nyligen.se? Det är jag och när jag länkar till någon som också är det och använder ett tillägg, se längst ner på min blogg, så syns det att jag länkar. Så om du är registrerad där och länkar till mig så syns det här på min blogg.

Det kanske inte är så vanligt längre? Clara har sin ruta kvar har jag sett. Ekoblogg har inte den rutan kvar. Den kanske inte fick plats när de flyttade in på sin nya blogg. Annars är jag i en väldigt liten del av bloggosfären så jag har väldigt liten koll.

Nu har lagt till två olika länkar längst ner. En du kan använda för att lägga till mig på din favoritlista på nyligen.se och en för att du kan följa min blogg via bloglovin. Jag har i princip noll koll på bloglovin. Får väl skaffa mig det. Jag följer bloggar via google.se/reader, det har jag säkert nämnt förut. Det funkar fint, det enda som är lite minus med det är att man som läsare kan missa förändringar i layout och marginaler. Så för att festa till det lite besöker jag bloggar på riktigt också, ibland.

Jag har ju med denna blogg egentligen inga ambitioner att öka antalet läsare. Men det är ändå kul att vara en del av ett stort internätverk. ;)

Inga kommentarer: