tisdag 12 april 2011

Dagens tipp och topp!

Wihooo!!!!

Tipp:
* jag behöver seriöst någon slags kurs i självdisciplin!
* att mina muskler är så svaga :(
* att vara fattig student, det suger, fett

Topp:
* det här vädret! jag blir full av wihoooooo!!!
* jag såg att jag låg i en annan bloggares läslista!
* jag har äntligen bestämt mig och beställt nya brillor, både vanliga och solglas så detta år kommer jag se bra ut, se bra och kunna glida runt i solsken utan att kisa
* vädret!
* alla fina människor
* vädret!

P.s i morgon ska jag skicka in tre bilder till fotokursledaren. Bara en sådan sak. Att göra en uppgift för att det är kul!

P.p.s jag såg maskrosor idag!

1 kommentar:

jes sa...

Känner samma sak som du vad gäller tipplistan =) Roligt du fixat glasögon och solglasögon =) Men du såg bra ut innan med =) Det lät som ni hade härligt väder =)!!! Skönt =) Ha en bra dag!! Kram jes