lördag 7 maj 2011

Perrongen

När jag var på arbetsintervju åkte jag tåg dit och hem. De håller på med bygge där för att ta bort övergång där man går precis över spåren. Nu har det blivit tunnel och det känns tryggare. Eftersom de håller på med bygge så har de gjort en tillfällig perrong med en bit nytt spår. Perrongen är i trä! Hur retro är inte det!
Perrongen i trä
I dag ska jag plugga/arbeta med uppsatsen och gå till optikern för att prata om solbrillorna. Jag undrar jag om de går att fixa till eller om jag valde alltför snabbt. Får se vad vi kommer fram till. Usch, jag gillar inte att krångla och trixa. Alla andra verkar hitta kläder/skor/glasögon så snabbt och utan problem!

Vad ska du göra idag?

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Perrong i trä känne HELRÄTT, me like, haha. ;)

Jag vill också ha perrong i trä, kanske ska man kontakta sigtuna kommun, hihihihi... ;)

kram!

Michis sa...

Hej du Anna nu har jag uppdaterat min länklista med de bloggar jag läser =)

Du ville ju ha lite tips. Mina favvosar är Fredrik Backmans, Confessions of a neurotic.. och Bloggkommentatorerna.