lördag 7 augusti 2010

Problem med bilder i blogger

Är det någon mer än jag som har problem med bilder som är uppladdade i ett inlägg? När jag väl laddat upp en bild i ett inlägg och valt det man kan välja så kan jag inte ändra mig. Den lilla panelen ploppar inte upp när jag klickar på bilden! Gör jag något fel eller har blogger fuckat upp?

Som sist då ångrade jag en bild men kunde inte ta bort den. Jag fick helt sonika göra ett helt nytt inlägg. Jag kan inte heller ändra storlek på bilden när jag en gång valt det. Allt detta eftersom den lilla bildpanelen inte ploppar upp.

Snälla är det någon som vet nåt om detta???

2 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Det har bråkat lite för mig också, då jag har velat ändra storlek på bilder - och av en slump märkte jag då att om jag ställer pekaren i bildens nedre, högra hörn så pass så att jag tror att jag bommar bilden, då får jag upp bildmenyn.

Anna Eleonor sa...

Åh! Ska genast testa detta knep! Tack!