torsdag 2 september 2010

Dagens tipp och topp

Jag känner mig inspirerad av bloggare som skriver diverse positiva och negativa listor. Hedgehog-Sara har sin Najs och bajs. Andra har kanske plus och minus eller ris och ros. Jag ska göra en dagens tipp och topp.

Dagens tipp:
  • Jag hällde olivolja med eterisk olja i disken. Å hujeda mig va' det doftade starkt i köket sen!
  • Jag glömde återlämna biblioteksboken och lägga studieförsäkran på brevlådan.
  • Upptäckte hur svårt det kommer att bli att träna bålen här hemma.

Dagens topp:
  • Jag tog solstund, cykeltur och bålträning idag! Heja mig!
  • Jag har fått i väg flera andra böcker.
  • Jag hittade sakerna jag behövde när jag handlade.
  • Jag fyndade 1 liter ekologisk fjällfil med 30% rabatt!
  • Jag fyndade en stickad kjol som ska bli värmade underkjol i vinter. 20 minus, kom bara! Och en sjal i två rosa toner. Mjuk och värmande. Detta second hand alltså. Så det blir två såna här: ♥♥
  • Mina gamla kursare var så söta och rara.

Inga kommentarer: