torsdag 2 september 2010

Hej besökare!

Hej besökare!

Vem är du? Känner jag dig? Kommer du hit ofta? Vad brukar du läsa här?

Du vet ju vem jag är, eller vem jag antagligen är. Antingen så känner du mig och läser här och då kan du väl ge dig till känna på något sätt? Eller så känner du mig inte alls, bara det du läser här på bloggen. Hur kom det sig att du började läsa här?

Vem du än är, så är jag ofattbart nyfiken på vem du är. Kanske kan du säga ett kort hej i kommentarerna? Eller mejla mig på bloggenomkittydrew @ hotmail du vet.

10 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Ja, jag läser här! ;-)

Anna Eleonor sa...

Vad roligt! :)

Anonym sa...

Hej ja läser här ibalnd..kram jasmine=)

Anna Eleonor sa...

Hej Jasmine! Det visste inte jag. Om du bloggar får du gärna mejla din bloggadress till mig. Kram!

Anonym sa...

Den e hemlig, men har du nån mejl så kan ja skicka den til dej där?kram jasmine

Anna Eleonor sa...

Ja bloggenomkittydrew @ hotmail kan du skicka till.

Matilda sa...

Jag snubblade precis in här efter att ha fått årets kanske mest givande kommentar från dig. Studiecirkel lät som en grymt givande höstaktivitet. Vad jag vill dra igång något!
I alla fall. Nu ska jag läsa igenom lite här och utforska vem du är. Själv är jag mest en vilsen 20-åring för tillfället.

Anna Eleonor sa...

Men vad glad jag blir! Jag hoppas att du hittar något du kan fylla dina dagar med.

Claramaja sa...

Hej Anna Hittade hit genom att jag hittade dig på facebook, kusin!! ;) kusin Milla

Anna Eleonor sa...

Coolt! Hoppas att allt är bra.