måndag 22 augusti 2011

Dagen i morgon kommer jag att minnas för evigt

Dagen i morgon kommer att bli en dag som för evigt finns i mitt minne. Det kommer att bli min första dag med lärararbete som utbildad. Hur det än går kommer det leva i mitt minne. Fatta! Det är som en slags premiär. Den första matchen med laget. Den första glassen man äter i sitt liv (fast den minns jag inte). Den första gången man kör bil på långresa. Tack till alla er som hållit tummarna för mig. Jag tror det var det som gjorde att jag fick de här timmarna i morgon.

Tack!

3 kommentarer:

Michis sa...

VAD KUL!!!!! :D

Anna Eleonor sa...

Ja!!!!!!

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Först vill jag säga STORT grattis. :)

Ja, jag bor i en lägenhet, en trea, tillsammans med min "nya" pojkvän i Märsta. Katterna bor också där och det funkar hur bra som helst. Vi är glada och nöjda.

Kram kram
Madde