tisdag 9 november 2010

Tisdag?

En tisdag i november. Snö och ludd i huvudet.

Dagens tipp:
  • att jag inte känner någon motivation till att arbeta med studierna
  • känner ett ludd i huvudet
  • ingen sol
  • att inget plugg blivit gjort
  • att det ringde fem i sex i morse, jag studsar upp med hjärtat i halsgropen...och så är det en fax som piper mig i örat. Den som faxar fem i sex på morgonen kanske borde vakna först och kolla vilket nummer de ringer upp???!!!
  • sov för länge i morse efter den skräckinjagande telefonsignalen

Dagens topp:
  • jag är inne och slipper vara ute i det ruggiga, grå och snöiga vädret
  • det blir lax till middag
  • att jag meckar med bilder och försöker få till den berömda tiltshift-effekten

Vad har du att säga om din dag?

2 kommentarer:

Michis sa...

Jadu idag har jag sovit till kl 10.44, gått upp, spelat WoW i ett par timmar, sen glott på Star Trek Voyager precis heela dagen och kommer fortsätta med det efter jag läst klart dagens skörd av bloggar :D

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Vad uppmärksamt av dig att se pallen. =) Det kommer en närbild på det imorgon, hihi.

tiltshift-effekten, vad är det för effekt?

Själv ska jag på teater ikväll efter jobbet, ska bli himla trevligt.

Kram kram Madde