måndag 20 juni 2011

Nu är jag kanske ifatt?

Idag har jag äntligen fått en känsla av att jag är ifatt. Jag har postat viktiga papper, lagt sista handen med uppsatsen samt skickat in examensansökan. Nu är det bara det dagliga arbetsletandet och ansökandet kvar. Har en grundplan som jag bör fixa till denna vecka. Därefter är det det dagliga och stundliga spanandet efter annonser och tips. Det kan jag ju inte påverka så mycket.

Så jag kanske äntligen kan njuta mellan varven av att vara ledig? Får man skriva så eller kommer någon myndighetsperson att fara fram med blåslampa här nu??

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Tack Anna!

Du har fått mycket gjort - bra jobbat!!!
Jag hoppas att dina ansökningar kommer leda till ett alla tiders jobb!!!

Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Mentala övningen: smek halsen lugnande och upprepa tyst följande flera gånger: "Allt är bra i mitt liv, jag förändras" .

Lycka till! =)

Gunnar Deckare sa...

Hoppas att det ordnar sig med jobb.

Glad midsommar!