torsdag 23 september 2010

Alla goda ting är tre

Att alla goda ting är tre är ju en klassisk devis och efter lördagens tur är jag än mer övertygad. På seconhand-butiken hittade jag en riktigt efterlängad pryl och en pinal till sambons garage.

Tre ting
En toarullehållare till sambons garage är det som skymtar längst bak i bild. Och så en kruskavel! Nu kan jag baka mina tunnbröd när jag vill. Kanske vågar jag ge mig på knäckebröd också?

Tuffa taggar till tuggigt tunnbröd
Helt sprillans nytt är det också. Den kan inte ha många år på nacken denna inte.

Och så hittade jag en sak på marknaden som jag faktiskt funderat på att sy helt själv. men nu när det fanns klart och betalt så varför inte....

Pappersnäsduksfodral
Ett litet chickt pappersnäsdukdfodral är väl vad varje kvinna bör ha? Eller? Jo det är jag övertygad om. Jag förbrukar rätt mycket pappersnäsdukar så för mig är det grejen.

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Jag ska faktiskt åka bil. =D
Men jag ska ändå lägga det på minnet för jag ska nog åka till Göteborg en gång till innan året är slut. =)

Ja, exakt, duken är rejäl. =)

Kram kram Madeleine