lördag 17 september 2011

Lördag i september

Det är klarblå himmel och 14 grader varmt på norrsidan! Jag ska äntligen pallra mig ut efter att ha dammsugit lite, tvättat en del tvätt och surfat runt. Jag ska även hinna ordna någon slags present/gåva eftersom jag ska på kalas i kväll. Och sen vips lär klockan vara dags att piffa till sig och bege sig ut på bilresa. Den här helgen springer ifrån mig. Tur att jag är chaufför och är nykter. Då borde jag kunna vara uppe tidigt på söndag och riktigt fånga dagen. Jag tror det blir något slags storkok av mat igen, läsa läromedel och fundera lite inför kommande vecka. Sen ska jag nog se något avsnitt av Stolthet och fördom för att runda av. Saknar Lizzy och Mr. Darcy. ;) Det var länge sedan jag såg dom. :D Vad gör du i helgen?

1 kommentar:

jes sa...

Åhh vad roligt med stolthet och fördom =)!!!!! Och ha det så roligt ikväll!!!! Lycka till med storkok imorn =)!!! Kram jes