söndag 17 juni 2012

Återblick och glädje

20 januari skrev jag så här:

Jag längtar till våren!

Jag längtar som en tok! Jag vill att arbetet ska gå bättre och bättre. Det är ju en del personkemi som ska funka i mitt yrke och ditt och datt med allt sånt.... Så längtar jag också till att bo in mig på nya stället. Jag längtar till ljusa kvällar. Jag längtar efter vårblommor. Jag längtar efter glass och strössel. Jag längtar efter god mat. Jag längtar efter första utegrillningen. Jag längtar efter att se svalorna och sen är det sommar....

Nu är det vips sommar och vi har bott in oss, vårblommorna kom och gick, glass har ätits, god mat har ätits och den första utegrillningen blev väldigt bra. Svalorna piper varje dag och kväll här och det är underbart!

Nu ser jag fram emot en sommar jag aldrig haft förut.

vår kaprifol klarade flytten

Inga kommentarer: